Grupa: Użytkownik
Posty: 259 #619350 Od: 2008-11-22
| Małe wprowadzenie:
Nightfall OTS jest to nowy serwer OpenTibia oparciu o OTServ 0.7.0 Zamiast czekać na OTServ 0.7.0 postanowiłem wydać własną dystrybucję OpenTibia, w wyniku których powstał Nightfall OTS. Jest to jedna z pierwszych wersji serwera jednak podstawy kodowania serwera zostały zrobione więc nadszedł czas na wersję Alfa.
Download link:
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
Główne cechy:
3 serwery stron (Nightfall WAS), nie będzie już potrzebny specjalny program (np. XAMPP lub EasyPHP) do obsługi swojej stronie: - Jako serwer WWW został specjalnie dla Nightfall OTS, możliwe jest tworzenie stron internetowych w Lua zamiast PHP, HTML jest też taka możliwość. - Ponieważ jesteśmy w stanie tworzyć strony w Lua, możemy załadować dane z serwera na stronie internetowej w czasie rzeczywistym (bezpośrednio ładowane z serwera), to oznacza, że możliwości pod np. usunięcie gracza z gry, w zasadzie wszystko teraz będzie odbywać się przez przeglądarkę internetową! Graficzny Interface Użytkownika (GUI): - napisany w języku Java - Może o komunikacji z serwerem OpenTibia - Polecenia o (np. wyrzucanie graczy z gry) - Brodcasting - Itd
Bardzo zaawansowany interface skryptów: - Wszystko oparte na konfiguracji serwera w Lua, z wyjątkiem map (OTBM) i items.otb. - Wszystkie dane o operacji zapisu w Lua, co oznacza, że pliki mogą być tworzone i ładowane do użycia na serwerze WWW. (SQL nie jest już używany) - Możliwości takie jak wiążące skrypty w Lua (tzw. events) do poszczególnych graczy, rodzajów stworzeń lub czemukolwiek. - Całkiem nowy system typu stworzeń, nawet powołania są liczone jako rodzaje stworzeń, to pozwala nam stworzenie pod daną gildię, profesję lub np. event tylko pod daną kreaturę!
Całkowicie nowy NPC / Monster interface: - Potwory i NPC od są teraz mogą zostać aktorami. - Aktorzy mają mozliwość bycia po stronie graczy (np. na potrzeby wojen lub zaawansowanych questów) - Całkowicie nowy inferface Broni/Czarów: - onBegin i onFinish callback, aby dodać własne skrypty podczas rzucania czaru lub używając broni - obrażenia broni i czarów mogą być oparte na wzorze wielu, umożliwiając zaawansowane skrypty czarów i broni. - I inne (nie chciałem aby ta lista była zbyt długa!)
Cechy szczególne
Wszystkie OTServ 0.7.0 r5207 funkcje plus:
- Aktualizacja do wersji tibi 8.61. - Prosty interfejs Java i Web Server, dodatkowe skrypty serwera można dodać w ".. / scripts / config / Wydarzenia / web /", pliki mogą być dodawane w ".. / www /". - Dużo danych w pamięci podręcznej jest teraz na serwerze, to niezwykle zmniejsza plik I / O (zmniejsza obciążenie procesora, ale zwiększa zużycie pamięci) - System czaszek uległ niewielkim zmianom na PvP bardziej zrównoważony, jest jeszcze trochę jak regularne Tibii. - VIP lista jest teraz związana z kontem zamiast z graczem - System gildii został lekko zmieniony, co sprawia że jest prostszy w obsłudze i ułatwia wszelkie zmiany w gildii takie jak zmiana rang itd. - Broń i czary są częściowo połączone z "Ability class". - Możliwość wydarzenia Lua wiąże się nie tylko stworzenia i / lub wszystkich, a nie jest również możliwe do wydarzeń wiążą się CreatureTypes and Guilds - Łatwiejsze wykorzystanie PlayerFlag, zamiast obliczania dużej liczby, będzie teraz określać PlayerFlags w wykazie dla każdej grupy. - Aktorzy * mogą teraz mieć frakcje (strony) do celów wojny. - Większość potworów ze wspólnej biblioteki zostały przeprogramowane i zadają więcej obrażeń niż wczesniej. - Potwory będą teraz dostosowywać się poziomem trudności do swojego przeciwnika biorąc pod uwagę Poziom, M lvl i skille. - Wsparcie SQL zostało usunięte.
UWAGA:
- Należy pamiętać, że jest to wersję alfa, a nie całkowicie gotowy serwer, wiele rzeczy może jeszcze nie być w pełni sprawnym. - To również oznacza, że serwer jest bardzo prawdopodobnie, niestabilny. Nie które części tej wersji mogą być nieużywane z powodu starego kodu i zostaną one usunięte w przyszłości.
FAQ
Kilka szczegółów na temat serwera aby pokazać w jakim stanie obecnie jest Nightfall
-Testowanie serwera gry: - nazwa konta "test123" i hasło "456test". - Postaraj się wezwać straż ("/ m Guard") - Możesz także przywołać Guarda i np. Dwarfa, wtedy potwory powinny rozpocząć walkę między sobą. - Jeśli nie jesteś w stanie objąc kontroli nad Guardem wtedy Guard zaatakuję Ciebie chyba ze jesteś na postaci GM. - Spróbuj przywołać Demona ("/ m Demon"), można zauważyć, że Demon i Guard rozpoczną walkę między sobą. Ponieważ nie są one na tej samej stronie, Guard należy do krasnoludów. - Testowanie serwera WWW: - Wszystko co musisz zrobić, to uruchomić Java GUI i oba serwery automatycznie, - w tym serwer WWW. Możesz zrobić podgląd na serwer WWW w
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
". - kilka stron są już dostępne, inne nie. - Po zalogowaniu można tworzyć nowe postacie, jest to nadal bardzo uproszczone. -Badania * GUI: - Obecnie GUI jest tylko nakładką na konsoli do gier i konsoli sieciowej, jednak .. jest również w stanie połączyć się z serwerem, który automatycznie zrobi. - Większy jest tylko "Test BC" button, który będzie nadawał wiadomości testowe do gry.
Więcej informacji wkrótce! |